خدمات پس از فروش


گارانتی و خدمات پس از فروش
زمان نصب اولیه ی دستگاه شما در سیستم شرکت ثبت می شود و بنا بر شهر محل سکونت شما، موعد تعویض فیلترها به شما اعلام می گردد. کارشناسان پشتیبانی بازرگانی کاظمی، از ۴۸ ساعت قبل، زمان تعویض فیلترها و اعزام تکنسین را به شما مشتریان گرانقدر، اطلاع رسانی می کنند.
پس از نصب دستگاه، مشخصات کامل مشتری، تکنسین، نام محصول و زمان نصب، وارد سیستم شده و ثبت می گردد . سپس همانطور که بیان شد تمامی سرویس های آن دستگاه اعم از گارانتی و خدمات پس از فروش ثبت می شود.

کارشناسان فنی واحد پشتیبانی ما همیشه آماده پاسخگویی جهت ارائه ی خدمات پس از فروش اعم از تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب و سرویس آن و یا مشکلات و سوالات شما عزیزان می باشند.
نظرات، پیشنهادات و درخواست های شما

